niedziela, 10 czerwca 2018

Po prostu mi to powiedz.


Witaj!
Właśnie zdałam sobie sprawę z tego, jak bardzo dawno mnie tu nie było. I nie będę się tłumaczyć, bo nie mam nic na swoją obronę. Ale myślę, że to i tak nie jest ważne, bo pamiętam o blogu.


Wspomnę dzisiaj o jednym z moich ulubionych tematów, czyli o relacjach. Chcę się z Tobą podzielić piękną zasadą, jaką Karol wprowadził do naszego związku już na początku jego istnienia, a która jest ciągle aktualna i dzięki której ani razu nie było między nami kłótni. Wierzę, że ta zasada jest jedną z najlepszych jeśli chcemy budować trwałe, zdrowe relacje nie tylko chłopak-dziewczyna ale również w rodzinie, przyjaźni, życiu. Taka uniwersalna, prosta, a jednak często trudna zasada.

Co to jest konkretnie?
Otóż zasada brzmi "Jeśli będziesz coś ode mnie chciała, to mi to PO PROSTU POWIEDZ".
Jako osoba, która wiele wolała zrobić sama, która chciała poradzić sobie z każdym problemem sama, która zamiast powiedzieć coś wprost, czekała aż ktoś domyśli się o co mi chodzi, miałaby pewnie teraz problem.

Do zasady się zastosowałam, choć nie było to łatwe, ale na szczęście nie byłabym w stanie mu odmówić. I bardzo dobrze, że tak się stało. W ten sposób z osoby zamkniętej w sobie stałam się dziewczyną, która zna swoje ograniczenia i potrafi otworzyć się na pomoc bliskich, która z chęcią dzieli się swoimi spostrzeżeniami, szuka odpowiedzi na trudne pytania, radzi się.

Jak już wspomniałam nigdy się tak naprawdę nie pokłóciliśmy. Są, wiadomo trudne momenty, rozmowy, które muszą się odbyć, a nie tak łatwo jest wprost o nich mówić. Jednak, zapewniam, że warto. WARTO! Warto zrobić to wbrew sobie! Bo robimy to tak naprawdę dla siebie, ale też dla osoby, z którą właśnie rozmawiamy. Ta osoba jest warta wiedzieć, co nas trapi, przecież chce nam pomóc. Bo nie jesteśmy w życiu sami, mamy siebie nawzajem. Doceńmy to i stawmy czoła trudnościom. Jeśli zaangażujecie się w to całym sercem, to wierzę, że zbliży Was to do siebie, zbudujecie większe zaufanie, miłość, szacunek i zdobędziecie pewność, że nie trzeba sobie ze wszystkim radzić samemu.



Szkoda czasu na kłótnie, które nic nie wniosą, a czasem nawet pogorszą sprawę. Lepiej ten czas poświęcić na szczerą rozmowę i znalezienie rozwiązania wspólnymi siłami.

To teraz do dzieła! Budujmy wspaniałe, szczere relacje!

Pozdrawiamy serdecznie i życzymy sukcesów w rozmowach.
\Daria i Karol ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz