niedziela, 7 stycznia 2018

Nowy rok, czyli nowe cele

Witaj w nowym roku!
Postanowienia zrobione? Mam nadzieję!

Może dla niektórych to już jakaś reguła, coroczna rutyna, może bezsensowne szukanie nowej nadziei, może jeszcze coś innego, i nie robią postanowień. Może mają inny sposób na życie, może mają jakieś swoje sposoby na osiągnięcie sukcesu. Powodzenia! Wierzę i w Ciebie!

Jednak dla mnie nowy rok to nie tyle nowa ja, co kolejny schodek w życiu. Schodek możliwości, motywacji, wyzwań. Zaczynam ze zdwojoną siła, ba! nawet jeszcze większą. Postawiłam sobie cele, mam pomysły na realizowanie pasji, siebie, na to jak być jeszcze lepszą Darią. Nie jedynie w słowach. Mam wybrane małe kroki, które mi w tym pomogą. To jest jak z programowaniem. Chcesz nauczyć się jakiegoś języka, więc żeby osiągnąć jak najwyższy poziom rozwiązujesz zadania zgodnie z poziomem, zwiększając go.

Nie opiszę tu wszystkich swoich postanowień, to nie blog o mnie (choć dzisiejszy post nieco tak wygląda)
Powiem Wam tylko trochę. Zaczęłam bawić się Arduino, sprawia mi to przyjemność, mam pomysł na mały, potem pewnie większy projekt (w który w wakacje zaangażuję wspólnika :D). Póki co robię malutkie projekty posiłkując się gotowcami z internetu.
Drugie postanowienie porusza materię związkową. Ujmując to nie wprost "Być jeszcze większym Msiakiem". Co to znaczy? Starać się jeszcze bardziej, żeby jemu było ze mną dobrze, żeby był coraz szczęśliwszy. Wiadomo, że ten cel realizować się powinno codziennie, nie tylko z roku na rok. Chodzi mi głównie o to, że w 2017 robimy konkretną rzecz (np. interesuję się tym co robi, poznaję nowe hobby, uczę się tego, czego on się uczy). W 2018 robię coś poziom wyżej niż w 2017.
Tu też można podjąć konkretne kroczki. Jeden kroczek - jedna rzecz na jeden dzień. W ten sposób zrobimy 365 kroków, co umożliwia wejście na kolejny schodek.

Warto zatrzymać się nad starym rokiem i zastanowić za co jesteśmy wdzięczni, jak można wykorzystać dary, które zostały nam dane w tym czasie. Warto też zastanowić się nad błędami i podjąć decyzję jak przemienić je w tym roku na sukcesy, jak sprawić, by były zasługą.


W tym roku nie odkładam już realizowania swoich hobby na później. Teraz mam na to czas. Podobno z wiekiem jest coraz mniej czasu na takie przyjemności.

Na koniec z humorem:


Kocham Was ♥
\Daria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz