wtorek, 11 października 2016

Nie jesteś sama/sam.

Cześć, hola, moi!

Bywają dni, kiedy nic się nie chce, ulatnia się poczucie bycia sobą. Nie jest to z pewnością dobre. Co wtedy? Depresja? Nie ma mowy!

Po pierwsze. Jesteś sama? Jesteś sam? Nie! Nigdy, NIGDY nie jesteś sama/sam. Choćby świat zwariował, nie jesteś sama/sam. Zawsze masz przy sobie kogoś, kto Ci pomoże. Może go znasz, może nie. Może to mama, może przyjaciel, może sąsiadka? Może akurat przypadkowy pieszy na ulicy? Tak, przechodzień.

Nie masz dobrej relacji z rodziną? To co? Mama nigdy nie będzie śmiała się z tego, że nagle przychodzisz i płaczesz w jej ramię. Bez względu jak jest między Wami, ona Cię kocha. Mama zna się na miłości.




Często pomocy szukałam daleko, dopatrywałam się przyjaciela w obcych, szukałam nowych. To był błąd. Moja przyjaciółka jest blisko, zawsze blisko. Po prostu wyobraziłam sobie, że przyjaźń wygląda inaczej i nie zauważałam naszej relacji. Do niektórych spraw człowiek musi dojrzeć. Podobną sytuację miałam z Przyjacielem. A teraz? Mam najlepszych przyjaciół!

https://www.youtube.com/watch?v=udzDxYylzqQ - Yoon MiRae

Poproś kogoś o ramię, to nie wstyd. Nie warto wstydzić się swoich potrzeb.

Przyjaciel potrafi pomóc odnaleźć Ciebie w Tobie.

 "Otworzyłeś zamknięte drzwi mojego serca."
"Bezsensowne, codzienne rzeczy
Wydają się być teraz nowe tak, jakbym ujrzała świat po raz pierwszy.
Każdego dnia jestem zaskoczona,
Zmieniłeś mnie.
Narysowałeś nową mnie na mojej pustej twarzy."
(http://www.tekstowo.pl/piosenka,taeyeon,starlight__feat_dean_.html)

A jeszcze bardziej polecam: 

http://www.tekstowo.pl/piosenka,yoon_mi_rae,i_8217_ll_listen_to_what_you_have_to_say.html



A jeśli i tak czujesz się samotna/samotny, jestem tu dla Ciebie. Napisz: daria.zietekk@gmail.com I nie martw się więcej.

/Nadzieja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz